fredag 4 september 2015

Hemma-livs Höstutmaning

Jag hade först tänkt  att ge mig själv en sån där höst-bucket-list, men kom på att det kanske är fler av er som vill hänga på - 

så vi gör det till en frivillig höst-utmaning, nu när kanske inspirationen tryter :)

För er om vill vara med, så tänkte jag köra igång detta varje torsdag denna höst, pågående från och med 10:e september till och med 29:e oktober.

Innehållet på torsdagarna i september blir:
Torsdagen den 10:e : Höstdekorera din entré (din hall, dörr eller liknande)
Torsdagen den 17:e : Gör en äppelpaj (jag kommer att tillhanda hålla recept om ni vill)
Torsdagen den 24:a : Drick dit favoritte eller varm äppeldricka (sjukt gott!)

I oktober ser det ut så här:
Torsdagen den 1:a : Gör en gryta eller soppa (jag kommer såklart att tipsa med recept innan)
Torsdagen den 8:e : Gå på marknad eller liknande (kanske har du gått tidigare i höst - eller vet vad du vill köpa på en kommande?) Alternativt gå i prasslande löv
Torsdagen den 15:e : Gå i prasslande löv
Torsdagen den 22:e : Dekorera med pumpor
Torsdagen den 29:e :  Halloween-inspirera


Hoppas det är många av er som hänger med, vore så kul att läsa era inlägg om detta i höst, självklart lägger jag en  länklista i högerspalten på vilka som är med, så kommentera här - eller maila mig via högerspaltens kontaktformulär - så lägger jag till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!