tisdag 29 september 2015

Tisdagskvällen i ett bananskal

Oj vilket fint väder det har varit idag! Helt otroligt! Det känns verkligen som sån där
indiansommar:)

Just nu sitter jag här i nästintill matkoma, det var så himla gott! Självklart kommer bild och recept upp inom kort - det vart blomkålsbiffar med smak av parmesan och en supergod tomatröra till dem.
Till kvällen har jag tänkt att göra en ny glass, utan kolhydrater och mejeriprodukter, gjord på banan, får se om den blir god (hoppas hoppas hoppas).
För ikväll är det ju även Svenska Hollywoodfruar på tv det måste jag ju se (som ni säkert vet).

Japp det var min kväll i ett nötskal bananskal hihi, 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!