måndag 20 juni 2016

Kan karman säga upp sig?

En dag ska jag berätta för er vad som försiggått. En dag, men inte just nu. Det går inte.


Men ändå vill jag skriva ett par rader.

Jag tror på karma. Vad du gör mot någon kommer en dag tillbaka till dig själv. Vare sig du är snäll - eller dum.

SÅ.

Jag älskar att hjälpa folk, ställer gärna upp, mångt och mycket. Vi hjälper till som volontärer jag och Maken på fritidsgården för att hjälpa ungdomar och jag ställer upp på flera olika sätt i samhället.
Men ibland är det motigt.
När man tas för givet. När man inte får uppskattning eller när man helt enkelt bara får skit.

Just nu är det en sådan period. Och jag vet att den enda som kan bryta det är jag.

Men hur blir det då - med karman? Om jag slutar?? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!