söndag 1 april 2012

April Fools Day

Blå mjölk till frukost...
April april, jag kan lura dig vart jag vill!

Idag är det många som plockar fram barnasinnet och passar på att lura eller låter sig luras. Det är ju första April!

Här hemma hos oss hade jag kvällen innan hällt i blå karamell-färg i mjölkpaketet, för att när barnen skulle ta sin frukost så rann det blå mjölk...

Ja, det är inte bara små luringar som man kan använda sig utav idag - utan man kan ju även göra som i staterna, the big outwest, göra "pranks" det tycker jag är superkul!

Ett annat tips är att peta in små russin i tandkrämen eller sätta tejp över sockerströaren/saltströaren.

Ha en härlig April Fools Day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!