onsdag 11 april 2012

Liten blir stor

Bloggen här har jag hela tiden mest haft som "ett andra medie".
Den ska ha fungerat som en teaser för det som händer på hemsidan, men nu tror jag nog att det är dags  att låta denna "teaser-sida" få bli stor. Eller ja, större
Mina inlägg kommer att bli fler, med fler tips och rolig info.

Imorgon är jag iväg på trädgårdsmässan som går av stapeln i Älvsjö - Stockholmsmässan.
Det ska bli kul. det har varit lite väl mycket regn nu på sistone, så vi kan nog behöva lite blommor och tankar om sommar och sol. Underbart!

Maken har ju som känt även han haft en tråkig vår, långvarig sjukdom har hållt honom hemma och inne, mot hans vilja så att säga, men på måndag ska vi återgå till våra vanliga sysslor och rutiner. Ska bli rätt skönt ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!