onsdag 25 april 2012

Internet-trubbel!


bilden är lånad skulle inte fixa att ha sån oreda
fast det kanske är
reda i oredan?

Nästan hela denna dag har gått åt för att internetet ville testa min tekniska sida.
Tänk vad "handikappad" man blir utan internet.
Jag tänkte att jag skulle ringa till företaget som förser mig med internetanslutningen, googla dem och hitta
numret, men icke - det gick ju inte - har ju inte internet...fy.

Känner helt plötsligt att jag går lite planlöst här hemma i våningen (fasen det är ju nu man egentligen ska ta tag i de saker man inte annars gör..)
ingen inspiration verkar infinna sig till att baka nåt, möblera om, städa eller fixa till. Jag vill bara ha tillbaka mitt internet!

Man går som på halvfart lixom.
Näe nu när det är tillbaka, ska jag nog ta o baka en kaka eller nåt bröd. Nu när lugnet infinnit sig .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!