måndag 23 april 2012

Färdigstädad

En murgröna som slingrar sig runt en vit s:t Paulia
får agera som halldecor, och den gör rollen bra tycker jag
Härligt, hemmet är nu rent och fint. Ett tag till iallafall.
Med barn som springer ut och in samt vovven som drar in en halv sandlåda i pälsen efter varje promenad kommer jag få ta fram dammsugaren snart igen antar jag. men inte nu. Nu ska jag njuta. ta en lång varm dusch. En "soft-dusch" som sonen säger :) . Skönt.

Imorgon ska jag ha en ego-förmiddag, jag ska ta en powerwalk till solarieöarna, sedan hem och duscha. Fixa håret, göra mig fin, för sedan är det en VIP-kväll på Café Opera som väntar till kvällningen, åh så kul det kommer att bli!
Gruppen Hoffmaestro ska spela för oss som är inbjudna, iii, det kommer bli super! Imorgon lägger jag upp bild på kvällens outfit, kommer att bli kanon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!