torsdag 19 april 2012

Powerwalk Boost!

Så, nu har jag varit ute och gått min kvällspromenad.
Jag använder mig utav en app som jag verkligen kan puffa för, Endomondo.

Med Endomondo kan jag lyssna på radio samtidigt som jag går och den mäter då min hastighet, hur långt jag går och hur många kalorier jag gör av med. Underbart. Inte för att jag vet hur många kalorier jag stoppar i mig, men aja :) - det man inte vet...eller?.

Har ju sportbh:n från Pierre Robert, väldigt bekväm faktiskt. Och käcka färger som piggar upp - härligt!
Jag ska nu gå i snabb takt i två veckor , sedan ska jag börja jogga lite lätt. Men först ska jag ta dessa två veckor. :)

Nu blir det avslappning framför tv:n med lite turkisk youghurt och hallon! God kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!