onsdag 18 april 2012

Vårväska

Nu tar jag fram min underbart fina vårväska.
Läder-färgen är lite svår att kombinera med, jag har inte så mycket i just den färgen, men med beige,vita eller svarta kläder blir ju detta superfint.

Väskan i sig fick jag för ett antal år sedan av min kära make,som den dagen slagit på stort för att köpa mig en av mina favorit asscessoarer (den som ligger etta på listan är ju såklart SKOR - väskor ligger tätt följd).
Denna väska har fått ligga i skåpet ett x antal år (skäms)men jag har helt enkelt inte bara haft färgval osv för den.
Men nu så, nu ska den fram, och den doftar så gott av läder, underbart, tack mitt hjärta för min jättefina present, du är bäst! <3

Till den tar jag mina solglasögon från åhlens och ett par "peep-toe kilklack"s skor från Belle Shoes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!