onsdag 30 maj 2012

Från Plus till Minus

Sitter faktiskt just nu och fryser, hua! vad hände med sommar värmen?
I helgen som gick fick jag en ny förälskelse. I en badplats. Åh.
Askims-badet i Göteborg, helt underbart ställe! Långgrunt, mjuk sandstrand och gott om plats.
Där fanns även en stooor gräsplan för de som hellre vill ligga på gräs, eller spela boll osv. Men jag gillar sanden mellan tårna. Ett tag iallafall :).

Maken och jag tog oss dit i helgen som var, och väl där så gick vi en promenad längs vattnet. Vi vadade fram i det sköna saltvattnet, och till slut kunde jag inte hålla mig , jag var tvungen att doppa mig!
Oj så varmt och skönt det var den helgen! Schlagerhelgen. 

Men nu, nu är det ingen direkt värme här hemma på balkongen. Solen lyser, javisst, men det är kyligt i luften, brrrr, blir en kopp kaffe till för o bli varm :).

* Det sägs visst om oss svenskar, att ingen pratar så mycket om vädret som oss svenskar, haha, ojoj, aja, bara sälla sig till resten hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!