söndag 6 maj 2012

Pensé hörnan

Nu har jag planterat penseérna, åh så gulligt det vart.
Extra kul är det ju att de på Drottningholm´s slott hade satt ut alla deras pensésorter och skrivit ut dess namn, lite extra kul att ha koll på vad just mina blommor heter :)
Jag vet att det ser lite tråkigt ut, men då vädergudarna hotar med snö och rusk var och varannan dag här, så har jag inväntat med att dekorera balkongen ett tag.
Det ska tillkomma möbler, mattor, mer blommor, kuddar och lull-lull.
Nu ska jag försöka få bort jorden under naglarna och sitta ett slag i solen, innan det är dags för att laga lite middag.
Ikväll blir det något så pretentiöst som köttfärssås och spagetti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!