lördag 2 juni 2012

Fredags-Bling!

Älskar när man får klä upp sig lite extra, tycker att det är kul.
Igår var det ju final i Lets Dance, kan ju erkänna att jag inte följt denna cirkus,men en final är ju alltid lite glammigt att kika på.
Då Maken inte vill se detta spektakel, så promenerade jag hem till mamma för att köra lite wine&dine till dansprogrammet.

Iförd min glammiga, überblingade top och jeans, så startade kvällen glänsande.

Får väl summera kvällen somså, att mja, Lets Dance blir la inget som jag kommer att följa, men stort grattis till Anton Hysén och hatten av för lilla Molly - som gjorde en strålande insats, men något "jag-grinar-till-mig-röster" -typ. No likey.

TV4 , Pliiiis hitta på något nytt program - och Pliiis inte en annan sort utav Idoltramset - utan något nytt. Pliiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!