söndag 3 juni 2012

Stormig Lördag

Ja riktigt sånt här väder var det inte
men jag måste erkänna
att jag ibland gillar oväder.
Då jag kan sitta inne, under filten , ha en kopp the,
någon bra bok och tända ljus.
FY sikken storm det var igår, balkongblommorna fick åka in (igen) med en väldans fart för, regnet piskade och vinden ven något otroligt. Hua!
Inget väder man väntar sig i Juni precis, 5 grader, asså hallå det saknas minst 20+ där!

Då lilla primadonnan inte är något stort fan utav sånt här väder (o nej, man kan ju blöta ner tassarna) så hoppas jag på att det kan bli lite bättre väder idag så vi kan ta oss en långpromenad.

Nu ska jag ta och koka lite ägg till vår söndagsfrukost, då vi alltid har en lång trevlig frukost på söndagarna.
God Morgon! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!