måndag 4 juni 2012

Bling-Önskelista!

Då solen denna helg har varit någon helt annanstans än där jag varit har det inte varit så mycket annat att göra än att surfa på nätet.
Oj vad mycket det finns därute! Så nedan har jag skrivit min Mobil-Bling-Önskelista! Allt för att pigga upp min just nu lite gråa och regniga vardag.

Maken har surfat efter en ersättare till Humlan (vår bil), en gul liten polo - supersöt, men börjar leva på sista versen om man säger så.
Så efter en massa diskussioner här hemma har vi valt att se oss om efter någon annan bil.
Vad jag avskyr att köpa just bil, känner mig i slutändan alltid lurad på något vänster.

Men men, när jag surfade runt på internet hittade jag till två sajter som verkligen hade allt för min mobil (en HTC Sensation).
Jag satt hur länge som helst och kikade, valde och önskade på themobilestore.se & skalhuset.se , Heeelt otroligt vad mycket det finns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!