tisdag 26 juni 2012

Hamnbilder, shopping och bilförsäljning

Dagö hamn
Det vart inte så mycket shopping för min del igår.
Bonusdottern  hittade desto mer :) haha, ojoj - kommer ihåg den tiden då man passade i allt.
Men men, finns annat att vara glad för. Min Dagö/Ösel-resa till exempel.
Ska ta och skriva ner mina minnen och tips därifrån nu i veckan,
men jag var bara tvungen att lägga upp ett litet collage idag över den lugna hamnen som vi besökte på Dagö. Så lugnt, så stilla.

Tycker mig höra ljudet från kluckande vågor, skriande måsar och grus under skorna då jag kikar på collaget.
Härligt. Själafrid:)

Idag är det i övrigt och som vanligt full rulle.
Vi har köpt en ny bil och har inte längre plats eller nytta av våran söta lilla bil, Humlan.
Så hon ska idag städas ur och fotas för sin annons på blocket. Hoppas någon snäll köpare vill ha henne, hon behöver en snäll då hon har några år på nacken. Hon är en gul -97:a vw golf - supersöt.
Jag ska självklart skriva om våran bilförsäljning här också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!