måndag 16 juli 2012

Bilresa, med barn...

Ja snart ska vi ju ta oss iväg - till Götet.
Barn och packning ska stuvas in i bilen. Lilla Primadonnan får bo hos mormor och strosa runt i trädgården.

Innan dess ska jag dock hinna med kalaset för Maken. Sedan ska jag planera "på-väg-mat" och hitta på lite bil-lekar.
Bil-bingo och nåt annat ska jag nog kunna hitte på, så resan går lite snabbare för dem rastlösa (mig inkluderad).

Sedan ska jag försöka hitta lite roliga stopp-vänliga ställen att stanna till på och sträcka på benen.
Vi kommer att åka längs E18 från Stockholm till Göteborg. Så vi får la se vad som finns. Tidigare då det bara har varit Maken och jag som åkt, så har vi stannat till vid nån ICA Maxi och 300sorters godis. hehe. Men det vore ju som sagt roligare att stanna till där det finns nåt o göra, som bada eller klappa kossor eller nåt. Ja nåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!