fredag 13 juli 2012

Michael Kors, Fendi eller Ed Hardy? Shoppa till REA-priser!

Klocka från V&L
1290:- istället för 2190:-
Klockrent jue!
Åh just idag älskar jag Campadre! Här hittar ni dem!
De har ju hur mycket som helst på sina erbjudanden idag.

Jag ska försöka hålla mig från att köpa fler skor, om det är möjligt, hihi.

Däremot finns det supersnygga solglasögon hos Campadre från Michael Kors - 70% billigare! Och från Fendi, 70% billigare och sedan har vi Armanis solglasögon nedsatta 44% ! ooo

Klicka här för att komma dit

Sen en liten rolig grej jag gillar, men tyvärr ej skulle platsa i mitt kök(ja det kommer bilder) är knivstället från Voodoo, som är nedsatt hela 36% !

Så Skynda Fynda!  Klicka här för att komma dit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!