lördag 14 juli 2012

Hemma i mitt Kök

Ja, det är många som efterfrågat bilder från mitt kök.

Min lilla oas.
Fast det är ju mycket man skulle vilja ändra på, jag vill tex. ha såna där "fönsterluckor" spröjsade glasdörrar istället för de helvita luckorna på överskåpen. Vill ha spotlights och dimmers.
En ny spis, ny kyl/frys, ny.. ja listan kan göras lång haha - lika bra att sluta :)

Som jag sagt tidigare - älskar jag änglar.
I varje rum har vi en liten "skyddsängel" , här har jag på ett av överskåpen ett par söta änglavingar.


 Fredskallan trivs superbra här i köket. Ovanför är min lilla kokbokshörna, jag byter ut böckerna efter säsong.
Just nu har jag dessa böcker på hyllan:
Dekorera cupcakes, kakor och tårtor - Annie Rigg
Buffé och mingelmat hela året - Eja Nilsson
Lomelinos tårtor - Lina Lomelino
Gott att ge bort (min favaoritbok) - Linnéa Seidel

I min lilla kaoshörna trängs träslevar med alldagens kryddor och mina frukostgryn.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!