måndag 9 juli 2012

Vad får man inte missa i Göteborg?

Semestermålet är nu satt. Göteborg.
Jag älskar staden, älskar Göteborg,  är gift med en Göteborgare och anser att de är de härligaste, gladaste och trevligaste folket i Sverige. Men jag kan ha fel, kanske har jag bara stött på den "braiga" delen. Tur för mig då :)

Nu skulle jag iallafall behöva lite hjälp. VI ska ju ta och packa in oss i bilen, Maken, sonen, bonusdottern + hennes pojkvän, för att spendera några dagar i Göteborg.

Vad ska vi hitta på när vi väl är där? Förutom de självklara, Universeum, Liseberg, Slottsskogen och en o annan strand. Har ni nåt resturangtips? nåt annat bra smultronställe? tipsa tipsa tipsa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!