tisdag 10 juli 2012

Halv åtta hos mig - Fallin skies

Mätt och glad ska jag nu ta och sjunka ner i soffan för en stund.
Dagen fylldes utav tvätt-tid och städning. Bakade bullar inför vår Göteborgstripp och passade även på att laga en köttfärspaj.
Men jag gillar inte köttfärs. Vet inte vad det är men det tar emot så att äta det. Ändå så lagar man mat med det. aja.

Nu börjar det dra ihop sig till kvällens "halv åtta hos mig" , det ska jag kika på såklart.
Samtidigt som jag viker tvätten :)
Solen börjar visa sig här, så det får nog även bli en långpromenad med lillprimadonnan Doris och Maken sen, för att sedan avsluta kvällen med en del av serien "Fallin skies".

ooo skulle våga ta modet till mig att söka till Halv åtta hos mig... men vad skulle man bjuda på? arsch jag avvaktar till jul, den säsongen älskar jag, kanske borde söka till den.

2 kommentarer:

  1. Klart du ska, tänk vilken rolig erfarenhet, jul eller inte :)

    SvaraRadera
  2. Haha , ja verkligen :)
    ooo får suga på karamellen ett tag till o bygga upp lite "go-anda"

    SvaraRadera

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!