torsdag 30 augusti 2012

Att ha en vän

Vem har missat det - att Maria Montazami fått en ny vän i sin granne Mindy?
Tänk va härligt att i vuxen ålder få en ny vän, en man kan lita på, skratta med och bara "hänga" med.

Precis som vår kära Hollywoodfru, har även jag fått en nyfunnen vän.

Det är så kul att märka att det finns nån därute, som är nästan som sig själv. Ibland lite galnare och ibland lite lugnare. Någon som livar upp tillvaron eller tar udden av en jobbig situation - när du behöver det.

Vi har nu suttit och diskuterat allt ifrån musik, mat (ååå vi har gemensamma nämnare i cupcakes, pajer och förkärleken till kondenserad mjölk) och presidentvalet i USA, ja allt mellan himmel och jord med andra ord.
Och vad är inte bättre än när man står hemma och är sååå fikasugen, utan något hemma(när hände det sist - så som jag bakat, och ätit) och mobilen ringer. Det är Väninnan som ringer från kondiset att hon har med sig bullar och är på väg hem.

Idag ska jag iväg på en kräftskiva. Innan dess ska vi ha ytterligare en fikadejt :)
Vi ska kika på Vampire Diaries och under tiden ska jag ta och piffa till mina naglar osv. :) Love to piff
Senare idag lägger jag upp ett gudomligt gott och enkelt recept på en kyckling lasagne, ett recept från Väninnan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!