söndag 12 augusti 2012

Det bästa man har...

Work in progress
-
by Doris
...Sätter man på bordet. Det har jag fått höra sedan barnsben.
Var det för att samtidigt som mormor sa det - satte hon upp mig på bordet? Eller vars kommer det uttrycket ifrån?
Här hemma hörde jag mig iallafall säga det till Doris då hon ville upp.
Hon undrade nog vad jag satt och gjorde.
Jag satt och placerade ut mina idéer. La in småklipp osv. i kuvert med månader på - där till vart mina idéer passar.

Fastnade väldigt mycket på jul-urklippen. åh vad jag längtar efter julen.

Men först kommer Halloween, höstsoppor och grytor.

Imorgon gäller det iallafall. Tillbaka till verkligheten. Semestern är slut, vardagen kommer med stormsteg.
Väckarklockan är inställd på 06.00 brrr. Men skönt ändå, tillbaka till rutiner. Och huxflux
Är det semester igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!