måndag 27 augusti 2012

Kvällsevent och söndagsmys

Så, hade ni lite söndags-höst-mys?
Det hade vi, kex och ost, lite vitt vin  och en kyld sodastreamad kaktus dricka.
Det vart även en timmes bingolotto - utan vinst. Det gjorde ingenting, vi hade det så himla mysigt att jag var glad och kände mig lyckligt lottad att ha det som jag har det i mitt liv, just nu, precis här.

Idag är dagen D. Sonen börjar högstadiet. Det verkar som om jag är mer nervös än han, hoppas det inte märks haha.
Sedan ikväll är jag och Maken inbjudna till en förhandsvisning av en film som kommer i veckorna.
Självklart ska jag ge er en recension av både kvällen och filmen ;)

Ha nu en underbar måndag, och tänk, snart är det helg igen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!