tisdag 28 augusti 2012

Förhandsrescension av Hamilton2

Igår var det dags för biokväll.
Jag och Maken var inbjudna till förhandsvisning utav den svenska filmen Hamilton 2 - men inte o det gällde din dotter.

Filmen handling är som så här:
Hamlitons guddotter blir kidnappad och mot högre viljor vill han skaffa henne tillbaka till varje pris och han blir motarbetad från ställen man inte ens kunde ana.

Mikael Persbrandt är exemplarisk i rollen som Hamilton.
Filmen i sig var kanon! Jag ger den helt klart fem tummar upp :)
Jag kan nog säga att jag tycker inte att Frida Hallgren passar i sin roll,me jag var mäkta imponerad av hennes språkkunskaper (vill ju inte säga för mycket).

Nu ska jag ta tag i hemmet lite, sedan är det dags att öppna mailen och starta dagen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!