tisdag 7 augusti 2012

Paljetter, glitter och skinn..

Skinnjackan funkar även i höst - Yes! Jag älskar min skinnjacka, den är brun och lagom nött.
Om man ej har en så är ett bra tips att köpa den här snygga svarta som kommer till Gina Tricot i höst. mmm.
På samma affär kommer man att kunna inhandla de supercoola ringen av ett kors med glittrande stenar,de stora örhängena och den svarta paljettfyllda kjolen.

Anser man att det blir för mycket bling ( hur det nu ska kunna bli det) så kan det vara snyggt med tröjan som kommer i tonade färger.
Den finns i vitt-svart och även vitt-rosa och någon mer har jag för mig. Supersnygg och perfekt för jobbet och kan sedan snabbt förvandlas till att ha på after worken :)

Scarfen är nog den som jag känner kommer att finnas i min höstgarderob hela hösten, så fin med stjärnorna.

Så se till att kika in på Gina Tricot i höst tjejor! Det blir en glammig höst - tro mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!