måndag 17 september 2012

Hjälp!! Skrivbord efterlyses!

Jag letar med lampa och lykta efter det perfekta skrivbordet.
Är det någon som har nåt liknande ståendes i källaren eller på vinden? Kontakta mig - jag köper det gärna, även om det ej är vitt, kontakta mig!
Vet ni vilken affär jag kanske kan finna denna möbel i?

Det får nu vara slut på att ha köket som kontor, det fungerar inte. varken för min rygg eller för inredningsdelen.
Nä, nu måste datorn och jobb-papprena få någonstans att bo.

Hjälp mig i mitt sökande efter det perfekta skrivbordet!

1 kommentar:

  1. Skulle absolut kunna tänka mig att du hittar det på auktion och/eller secondhand!

    Är själv ute efter ett sådant men då med spegel "toalettbord" :)

    SvaraRadera

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!