onsdag 26 september 2012

Rapport från...

Sjuksängen. :(
Ja fortfarande sjuk. hua, men Maken och ungarna tror att det har att göra med att jag "springer runt" för mycket.
Men asså, jag vart lite trött på den där tanken man inbillar sig själv med att " De små luddiga sakerna i hörnen - det är Änglarnas tofflor" Supersött, tills man ser hur de växer och förökar sig. brrr.
Så då gick jag runt lite lätt med dammsugaren.
Betalade räkningarna - sittandes. Ok, toaletten behövde faktiskt få sin rengöring, men det tar man ju samtidigt som man är där.
Att jag gjorde pannkakor till dem - kanske var "over the top" haha, men de tyckte ju att det var så gott :)

Men jag kunde ha skippat att följa med på storhandlingen - men om jag inte hade gjort det , hade huset nu varit fullt av choklad...
Så nu sitter jag här igen, hosta, febrig, snuvig och ont, i hals och kropp.
Men - det finns både gott om the och choklad i hemmet ;)  (jag var visst inte så uppmärksam då vi handlade).

1 kommentar:

  1. Haha, jag har nog samma problem. Kanske inte just städandet... men jag grejar och donar i alla fall och det är svårt att bara vara sjuk när man har två små att ta hand om. Så jag blir liksom aldrig riktigt frisk.

    Krya på dig!

    SvaraRadera

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!