måndag 1 oktober 2012

Frisk och kry!

Åh så härligt, att igen vara uppe tidigt. Att sitta och pula med datorn då resten av huset fortfarande sover. Se de första nyheterna på tv helt själv och bara njuta av tystnaden.
Äntligen är jag frisk.

Det var verkligen förkylningen ifrån H-vetet som besökte mig, men nu har den flytt sin kos, tack och lov.
Jag vill tacka mina vänner Ipren, Nezeril, Nipaxon och metervaran Lambi - för att ni funnits vid min sida. Tack.

Idag fyller bonusdottern 17, det ska bli marängtårta till födelsedagsfikat, mums!
Men innan dess ska jag ta tag i allt det där som missats under förkylningsbesöket :)
God Morgon på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!