måndag 1 oktober 2012

Jag tycker inte..

att man ska ta allt så allvarligt.
Tänk vad det kan lätta upp vardagen lite ifall man skulle ta allt med lite mer lättsamhet.
Men visst - absolut - i vissa fall behövs den där allvarligheten.

Detta är en del utav Jag- Utmaningen från Elvornas Hem, en utmaning där ni ska få lära känna personen bakom bloggen.
Denna gång var det att fortsätta på meningen Jag tycker inte...

Sen absolut finns det flera sätt, många fler sätt jag skulle vilja fortsätta den meningen,men åh, jag kände att det vart för negativt, jag nämnde för mycket av det jag inte tyckte om, personer, grupper, sätt, aktioner och verk som gör samhället, vardagen och människans historia mörk och hemsk, så näe, jag håller mig till det här med allvarligheten, känns lättast så :)

2 kommentarer:

  1. Yes, inte så allvarligt och mycket gladare!

    SvaraRadera
  2. Tyckte också att det var svårt den här gången. En utmaning verkligen :)

    SvaraRadera

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!