fredag 5 oktober 2012

En helg med vänner och kärlek

Wiiiie! Äntligen Helg!
Denna helg ska vi få besök utav en vän från Sveriges framsida, Göteborg.
Det är vår bästa killkompis som ska slänga sig i bilen efter lunch för en helg hos oss. Mys, Mat, vin och outlet-shopping ska det bli!
Vår killkompis kommer upp allena - då han är singel. Jag funderar starkt på att göra en insats här på bloggen för honom - då jag vet att många utav er (mina rara läsare) ser bra ut, är trevliga och vore perfekta för en dejt med honom!
Jag ska kolla med honom först såklart, men sen , sen jäklar kör vi då blir det operation- löve ;)

På Lördag kommer lite fler vänner och då ska vi ha "tapas-kväll", mums!

Självklart kommer jag att ta lite bilder från denna helg, och jag ska se till att få upp recepten här, under tiden runt lunch idag ska jag lägga upp en super god efterätt, så ska ni handla innan dess, handla då hem kondenserad mjölk, tre bananer, digstivekex och grädde :) Jag lovar ni kommer inte att ångra er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!