måndag 29 oktober 2012

Valpar och ljusslingor

Klart!! ja eller någorlunda klart.
Vart så kallt, plus att jag vart överraskad utav ett piskande regnväder med regndroppar som sökte sig in igenom alla sömmar man hade. Blev sååå frusen att det var lika bra att gå in! hua!
Upptäckte även att ena julslingan hade gått sönder, så bara halva lös. Ändå sa jag till Maken under shoppingrundan igår så stolt:
" Näe vi behöver inte köpa någon ny slinga, jag har ju varit såå noga och försiktig med den, så den kommer att hålla i flera år den". hrm. ja.

En som inte uppskattade den friska balkongluften var Doris, primadonnan. Plus nu har hon snart sitt löp, så hon vill helst sitta i fönstret och spana efter han-hundar, hah. Många har frågat om vi ska ta några valpar på henne, och , ja svaret är nog, Ja det ska vi OM vi hittar rätt hane.

Och rätt hane, ja, han ska vara snäll och fin, gärna med någon av raserna som Doris har i sig. Doris har ju en mankhöjd på 28cm, så ja därikring bör ju han å vara, kanske en liten pappillion eller en stor chiuaua eller nåt? Har ni förslag - maila gärna, så svarar jag direkt, vore ju kul att få till en liten "blogg-avel" hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!