onsdag 7 november 2012

Förändringar på kladdkakans dag

Den julröda blomman fick jag
häromdagen utav
Maken och sonen <3
Idag är det Kladdkakans dag. Mums!
I vår familj älskar vi kladdkaka, i princip alla dess former.
Jag har en förkälek till det mesta med mint i, Maken gillar att ha lite saltade jordnötter och ungarna vill gärna ha lite marschmallows med i smeten.

Förändringens vindar viner här hemma och det är full rulle åt alla olika håll.
Med mitt fnulande går det bra, ett viktigt möte om det sker på torsdag, samma dag jag även tänkt besöka de tre mässorna, mitt kök, allt för hälsan och winter show vid älvsjö mässan, eller stockholmsmässan, som de numer heter.
Ska ni dit?

Senare idag lägger jag upp lite julpyssel :) Häng med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!