tisdag 6 november 2012

Var med i en ny BloggUtmaning!!!

Jag hann! Jag hann med allt igår, åh så skööönt.
Det vart till och med tända ljus till middagen igår - så härligt!

Idag blir det lite mer ego i siktet. ska få håret fixat - välbehövligt. Får se om man kan hinna charma till sig en manikyr också.
Har lite planering på schemat oxå ihop med MammaElva :) Vi ska se till att det blir en ny utmaning, så häng med redan nu då vi startar, för även om vi är i planeringsstadiet - drar vi snart igång - med buller och brak!!!

Maila mig redan nu - så jag kan lägga till dig på en "kom ihåg mig"-lista inför utmaningen, och för att även kunna länka in just din blogg på deltagarlistan! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!