måndag 5 november 2012

Att göra eller icke göra - och hinna...

Idag ska jag ta tag och använda mig utav mitt egna tips.
Det ska bli storstädning.
Kylen, Spisen, ja köket overall, resterande rum och en rejäl genomgång av badrummen, nu jäklar ska det skina!
Skönt att ha en dag att ta tag i allt sånt här.
Särskilt nu när barnen varit hemma i en hel vecka och i princip levt i soffan framför tv:n.

Har många saker på min lista utöver städning. Vill ju gärna baka något bröd, men har inte riktigt plats i frysen, vill baka lite småkakor - de har man konstigt nog alltid plats för haha.
Mitt hår...behöver en genomgång det med, får se om jag hinner med det.

Sedan ska jag såklart lägga upp lite om julpyssel då jag faktiskt hann med hela tre olika julpyssel i helgen. Ska bar hinna fixa till bilderna och arrangera en text runt det hela :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!