lördag 3 november 2012

Tänd ett ljus

Oj så vackert det var på "vår" kyrkogård! Tusentals ljus och marshaller, kyrkokören sjöng och Prästen gav ut kaffe med pepparkaka. Så mysigt!
Vi satte ljus vid familjegraven och gick självklart in i kyrkan och köpte oss några ljus för att tända på de andra som behöver ett ljus i dessa mörka tider.

Jag tycker att det är så fridfullt vid kyrkogården/kyrkan. Visst jag är ju inte superduper religiös  men jag gillar att "tillhöra" någonstans.
Nej nu ska jag int gå in för mycket på det där, hua det ämnet kan diskuteras i långa banor haha.

Ikväll vankas det pepparkaksglass, på order ifrån bonusdottern. Sen så ska vi ha lite tjejkväll och ta igen några delar ur serien Merlin.Man får ju passa på när tonåringarna vill är hemma en lördagskväll, när händer det egentligen? aldrig typ, haha! Supermys!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!