söndag 9 december 2012

En tur i min stad

Denna helg har vi besök från vårt vackra Norrland.
Det är roligt med besök, det blir mysiga fikastunder och en hel del shoppingturer.
Just idag ska vi in till stadens sus och brus. Jag ska agera guide och visa runt i gamla stan och dess omnejd. Det ska bli härligt!! Jag älskar visa upp vår underbara huvudstad, här finns så många söta gränd-affärer, mysiga små fik och speciella ölhak som man bara måste besöka vid ett stopp i Stockholm.
Sedan att blanda in dessa med vår historia - är ju superkul och förhoppningsvis intressant!

Innan dess ska jag försöka mig på att göra en "doughnut-bun" i håret. För er som inte vet riktigt vad jag menar, så ska jag lägga upp bild och beskrivning på denna lilla eleganta frissa senare :)

Men nu , nu är det dags att sätta på kaffet, gästerna har vaknat.

1 kommentar:

  1. Vad trevligt det låter! Hoppas ni fick en riktigt fin dag. Jag bor ju så nära huvudstaden men är nästan aldrig där, mer sällan sedan tjejerna kom.

    SvaraRadera

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!