fredag 14 december 2012

Fredags-julpyntade naglar med nailart


 Bonusdottern och jag hade seriemaraton härom kvällen. Och som vanligt har jag svårt att sitta still, så snäll som hon var upplöt hon sina naglar till mig att dekorera hihi.

Lite gulligt vart det ju. På ena handen gjordes det snögubbar, med vit grund, några svarta prickar och en bronsfärg som fick agera morot/näsa.

På den andra handen vart det renarna och rudolf, kolla gärna lite extra och se att de kikar på Rudolfs stoora röda nos :)

Här gjorde jag som så att på en vit grund målade jag halva nageln i brons, på med nosen röd/svart prick på mittersta delen längst ut, sedan två vita prickar med en liten svart prick i vardera vita, dit där man vill att renen ska kolla.
sedan två svarta streck högst upp, med några små streck på. klart :)
Supergulligt oxå tycker jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!