onsdag 12 december 2012

Stjärnorna på slottet och annat skoj

Ikväll ska jag på julbord i gamla stan. Älskar gamla stan! På liten plats har man fått plats för fin arkitektur, shopping, god mat och allt andas historia. underbart.
Kvällens julbord kommer att ske i historians anda, i en källarvåning ska vi få bli underhållna utav både trubadur och gycklare, medans vi i facklors sken dricker vin ur träkrus och äter skinka i långa banor.

Att åka till gamla stan, precis invid det Kungliga slottet, fick mig osökt att tänka på tv-serien Stjärnorna på Slottet.
Tidigare i år skrev jag om detta, så vill ni - kan ni klicka här för att se deltagarlista samt vars de befinner sig i år.
Jag kommer iallafall sitta bänkad och kika i jul, kommer ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!