måndag 21 januari 2013

Drömmar om plusgrader och sandaletter

Godmorgon Raring!
Att vakna till sol och fågelkvitter, gröna kvistar och blå himmel, en sval bris och doften utav nybryggt kaffe - är än så länge långt borta.
Istället i morse vart det neddragen rullgardin, då snö och en kall vind ven utanför fönstret. Minus 7 grader stod det på termometern så snabbkaffe fick det bli i koppen denna morgon.
Meeeen jag är int bitter...

Närå. Inte alls. Bara sååå trött på detta mörka, gråa och kalla nu.
Vill ha vår och gå runt i mina sandaletter. Fast den tiden kommer ju också. Får nog lära mig att njuta av
stunden.
Ja idag är det Måndag - men vem har det undgått? :)
Jag ska ta igen senaste avsnittet av hollywoodfruarna idag. Perfekt avkoppling en måndagförmiddag. Sedan blir det pedikyr, man måste ju ta hand om de små fossingarna även om de är instängda i raggsockor och grova kängor - för det kommer ju en tid efter det, en sandalett-tid...*drömmer mig bort*

Nä bäst att ta tag i dagen.
Godmorgon Raring!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!