fredag 11 januari 2013

En dag som börjar "bad" men avslutas "good"

Jag & Primadonnan Doris
Idag har jag en riktigt Bad Hair Day. Då är det verkligt tur att det är idag jag ska få håret fixat, skönt.
Det är trist väder ute idag - snö och kallt, Doris går bara ut för att göra det som ska göras - sedan snabbt in :) , Får se hur mycket jag hinner med idag, hade ju velat få naglarna ordnade oxå.

Idag kommer sonen tillbaka efter en vecka hos sin pappa.
Skönt att få ordningen återställd.
Första delen avklarad av den nya "uppdelningen" - sonen ska bo varannan vecka, från att ha bott lite mer hos mig. Men hua så jobbigt det är då han är iväg - längtar som bara den!!
Men så idag- idag kommer han! Min lilla gullunge! Det firas med god maat och så ska jag nog se till att baka nåt gott och se till att dumburken(tvn) visar nåt bra - antar att han har Gladiatorerna på sin tv-lista haha!
Har även filmen good morning vietnam hemma som vi kanske kan se :)

Well, nu ska jag väcka lila primadonnan för en prommis - om än en kort sådan, sedan blir det att få ordning på håret , wiiiie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!