måndag 28 januari 2013

Måndag hela veckan?

Helt lovely!
En dammsugare - blingad med
 Swarowski kristaller
Just nu känns det som om det är måndag hela veckan.
Vi ska till gymmet senare idag - jag och Maken. Ska bli skönt att komma igång.

Sedan när tid finnes denna vecka ska vi lämna in vår köksinnerdörr - träet hade svullnat - eller vad man säger och när jag skulle till att stänga dörren (jag mitt nöt satte handen på glaspartiet) så gick en stor spricka rakt över hela glaset! Fy va trist!!

Nu hoppas jag på att träningen idag ska ge mig lite endorfiner - känner att kroppen har väldans lågt om det just nu i detta gråa slaskväder.
Men fram tills dess - en dejt med Mr. Sucky (dammsugaren) och sedan förbereda middagen, som idag kommer tt bestå av chicken garam masala och bulgur. jumjum

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!