torsdag 28 februari 2013

Februari Moodboard

Torsdagstemat hos Fabriken är moodboard för februari...
Så här ser min ut :


Februari är en "mitt-emellan-månad" En månad man inväntar våren, man sitter som på nålar och hoppas.
Hoppas att imorgon kanske det blir sol.
Man kikar efter fredagsblommorna redan på onsdagen-för att man behöver lite som piggar upp.

Planerar inredningen på balkongen och förbereder fönsterbläcken för det man vill så.
Snart kommer den.
Våren

Februarisolen kan vara stark



Jag ansöker ju om medlemskap hos Fabriken, så snart får vi se hur det går :)


2 kommentarer:

  1. Har ni bestämt er hur ni ska göra?
    Ha en bra måndag! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan Anna - härligt att höra utav dig!
      Mja, det ska bli någon form av köpstämma senare i månaden - så vi får se hur det blir, men efter den så kommer vi att ha ett resultat :)

      Känns vemodigt att vara "nära" ett hus, fast bra att behålla våningen, renovera den och sedan kunna tjäna en "hacka" som man lägger på sitt drömhus istället. men det tar ju sån tiiiid och tålamodets stubin är inte så långt hos mig, hehe, men det löser sig. nog ;)

      Radera

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!