onsdag 27 februari 2013

This is me



Jaha, nu ska jag försöka få er att få en bild av mig. Svårt, vet inte vars jag ska börja.
Hemmafru. Egenföretagare. Mamma. Vän. 
eller? 
Vi kör på det. ;)
Familjen. Betyder mycket för mig och kommer alltid i första rummet. 
Min blogg handlar mycket om familjelivet, med inredning, mat och härliga tips. Tips på en god måltid, tutorials på pyssel eller smarta förändringar i hemmet samt lite mode, skönhet och resa. 

Jag har en liten regel; så länge man gör något - gör det med lite bling, så blir det lite mer glamour i vardagslivet;)
This is me, Torsdagens tema hos Fabriken
detta var en del i raden av torsdagsteman inför min ansökan om medlemskap i Fabriken :)

2 kommentarer:

  1. Hej !!!
    Gillar din blogg, men vad e Fabriken för nåt.
    Och hur gick det med husvisningen och nya huset ???
    Lite nyfiken :-)
    Kram och ha en bra dag
    http://lundgrenannica.wordpress.com

    SvaraRadera
  2. Åh hejsan Annica - tack!
    JO Fabriken är en inspirations/inredningsblogg som har lite olika teman och utmaningar då och då - jag tänkte att det vore ju kul att "hoppa på" :)

    Det blåsre just nu många vindar runt det här med huset, det visade ju sig att vår våning ska bli bostadsrätt, så kanske bor vi kvar o köper, rustar upp lite o säljer eller nåt.

    Ha en helt underbar dag Annica - och hoppas du kommer tillbaka :)
    Kram!!

    SvaraRadera

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!