tisdag 12 mars 2013

Pyssel Planering

Eftersom kylan bitit sig fast här i Stockholm så känner jag för en inne-dag.
Solen skiner, himlen är blå och fåglarna kvittrar - och ändå är det så himlarns kallt. brrrr!

Därför blir det en dag med pyssel idag. Lite olika påskpyssel har jag tänkt att göra, lite tutorials på det så att jag sedan enkelt kan lägga upp och visa er hur ni kan få det så påskmysigt.
Det är kul att ha med barnen när man påskpysslar, några av våra barns pynt hänger fortfarande med och även om de säger;
-"Mamma neeeej ta inte fram det som jag gjorde när jag var fem år, Guuuuu va pinsamt!"
Så tror jag ändå att de är lite glada att jag sparat det och gärna visar upp det.

Idag bjuder jag på en liten bild utav den söta korgen med pärlhyacinter som står på matbordet och sprider vårkänslor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!