torsdag 7 mars 2013

Torsdagstema: Plocka in Naturen


Ett helt underbart tema är just detta, att plocka in naturen. Jag älskar att på våren, sommaren och hösten försöka sudda ut gränsen mellan ute och inne.
Dock är det lite för kallt ännu, men snart så

Precis som vanligt på torsdagarna var jag och köpte fredagsblommorna, så skönt att belöna sig med lite vackra blommor när man har storstädat, plus att det ger en lite mer "lovely feeling" på fredagen med färska blommor.


Dagens blommor vart "lilje-tulpaner" som var lätt ljusgula och vita ranukler. Sedan plockade jag in lite björkris som låg så ensamt under en björk och lät det få sällskap av blommorna.

Detta var mitt lilla "bidrag" till Torsdags Temat hos Fabriken, där jag nu står inför att få se ifall jag får bli en stolt medlem av. Fabriken är en härlig inspirationssajt där man kan kika på en massa härliga bloggar, inredningsstilar och annat skoj.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!