måndag 4 mars 2013

Shopping: Vårskor

Med bilden i åtanke åkte jag i helgen till min favorit-sko-affär.

Bonusdottern fick en jeeekla massa (läs 4!!) par av "converse-knock-offs" i pastelliga färger.
Då detta är en "dam-sko-affär" fanns det ingenting till varken Maken eller Sonen, men de var glada ändå - de drog till en sportaffär senare för sin pjuck :)

Jag hittade mina vårskor, i söt-tuff utsago :)
Modellen älskar jag, en kilklack i kork, men en peeptoe-slingback i mjukt läder, som lätt formar sig efter foten.

Slingback gillar jag , då jag har små fötter och en tendens att alltid köpa för stora skor, så får jag skavsår när jag går i och ur skon. Detta händer alltså ej med en slingback.
Kilklacks-modellen är poppis hos mig åsså, för att man kan enkelt o  lätt gå på grusväg, kullerstenar och i princip allt naturen och arkitekturen kastar i ens väg, utan att vingla, ramla eller trampa snett :)

Bilder kommer inom kort - ska bara pipa ner till tvättstugan, i vinterskorna dock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!