fredag 26 april 2013

Härliga Ego-Fredag med jordgubbar

Jordgubbar i grädde
Ja, fredagen kunde börja värre :)Idag är det dags för frissa och naglar - härligt, en riktig ego-dag. Ja - alltså efter daten med Mr.Sucky :)

Då jag trodde att gårdagens sol skulle visa sig idag med - städade jag igår (ja jag behöver dammsuga idag med, det är som om "skiten"kommer fram då man städat) i hopp o att få en mysig frukost på balkongen. Men icke. Idag lyser solen med sin frånvaro och de inhandlade jordgubbarna som skulle avnjutas i solen får nu istället intagas vid köksbordet. Meeeen jag är inte bitter!

Ikväll blir det mysfredag, bara lugn och ro :)
Imorgon ska jag kolla igenom källarförrådet, Lillebror ska flytta hemifrån, så nu kan man passa  på att "lämpa över" lite grejer :) hehe, skönt.

Ha en underbar fredag och njut av solen om hon finns hos er:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!