onsdag 17 april 2013

Snart kan man fixa till på balkongen

Underbar bild av en Parisisk balkong
Den bästa platsen på sommaren är helt klart balkongen. Den är min fristad.Här kan jag sola, chilla, mysa, jobba - ja i princip vad som helst. Jag älskar min balkong. Vi har sol från morgon till sen kväll då solen väljer att gå och lägga sig. Då tänder jag sommarbelysningen, eller ett par värmeljus, som håller en mys-stämning uppe på hög nivå.

Enda lilla minuset skulle väl vara att det är betonggolv på balkongen. Men det gör inget, i vår nu ska vi lägga trätrall där så det blir varmt,skönt och behagligt för fossingarna att tassa runt där. Sedan ska det komma till lite fler blommor, ljusslingor och kanske rent utav slår vi till på lite andra balkongmöbler å.Å snälla värme följ solen och kom till oss nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!