måndag 20 maj 2013

Pilates hjälper mig få bort muffin-top och håller humöret opp

Härligt! Vi vann alltså VM-guld i Hockey igår - för er som detta undgått :)Pojkarna (Maken &Sonen) hade en riktig hockeyfest här hemma i soffan. Köttbullsmackor och saft.
Men sent vart det igår, hua, tror inte vi la oss förrän vid midnatt, och så ringer väckarklockan igen redan vid 05.20. Underbart nästan jämt.

Idag bjuder Stockholms förorten jag bor i på dimma. Kanske vore det bäst om det bara regnade, så att vi sen kan få sol och blå himmel.
Här hemma blir det lite städning, sen ska jag ta upp min pilates, hua det var nog nästan 4-5 månader sen jag höll på!
Nä nu måste min "muffin-topp" bort! (muffin-top, ni vet det som lägger sig ovan på jeansen - så att man er ut som en cupcake. - smickrande - näe).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!