torsdag 30 maj 2013

Sommarpratarna 2013

bild från sr.se på alla sommarvärdar 2013
Nu är hela listan för sommarens sommarpratare i P1 ute.Detta är nog enda gången jag lyssnar till något av de "statligt ägda" radiokanalerna.
Annars är det hellre någon av de kommersiella kanalerna som funkar bäst för mig.


Men men, Listan hittar ni --->här<---
Mina favvisar, som jag inte vill missa är :

Jonas Gardell, Lasse Kronér, Sarah Dawn Finer, Carolina Gynning, Leo Razzak, Henrik Lundqvist, Jenny Strömstedt, Annika Andersson, Carolina Neurath och Joey Tempest
. Sedan kommer jag ju säkert att lyssna till de andra oxå - men dessa får jag inte missa. Och om jag nu gör det - missar alltså - så har de ju så att jag kan lyssna i efterhand på webben. Det e najs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!